Meidoornkade 22
3992 AE HOUTEN
Nederland
Email: info@people-business.nl
Telefoon: +31 (0)88 – 2004 800
Het intakegesprek is een ‘moment of truth’ om een begeerde interim-opdracht te verwerven. Bij People-Business kennen we de do’s-and-don’ts van dit belangrijke gesprek. Vooraf en tijdens het gesprek. We hebben er een whitepaper over geschreven: Hoe je van het intakegesprek een succes maakt. Vraag ‘m aan!
Alvast tips voor een succesvol intakegesprek:
– Verdiep je in de opdrachtgever.
– Bereid vragen voor die jou helpen om de opdracht zo scherp mogelijk te krijgen.
– Maak goed contact tijdens het gesprek met alle deelnemers.
– Bewaak de tijd tijdens de intake en zorg dat de zaken die voor jou belangrijk zijn ook aan de orde komen.
– Denk even ‘voor’ en ‘door’ wat je sterke en minder sterke punten
zijn en zorg dat je daar voorbeelden van kunt geven.
– Sluit af en maak afspraken over het verdere vervolg.
In onze whitepaper gaan we er uitgebreid op in.
Wil je de whitepaper ontvangen? Neem dan contact op met Jurjen Punt (Jurjen@people-business.nl)